Min bloggliste

tirsdag 23. mars 2010

SOMMER, SOL OG NY!


Ja lenge siden jeg har skrevet noe nå!! Tiden flyr avgåre her i NY, litt kjipt syntes jeg! uken som har vært har jeg gjort mye gøy! Det har vært sommmer i byen, sol og kjempe varmt, DEILIG! Jeg blir så glad når solen skinner og man kan gå i havaianas!! Om sommeren går jeg ikke med noe annet en havaianas.. har alle farger! men selvfølgelig var nesten alle mine hjemme så jeg bare møtte kjøpe noen nye! så 2 nye farger blir med meg hjem! helt herlig syntes jeg da!!
Vi fikk også en mail fra skolen om en jobb her i NY, så kanskje jeg blir her i 6 mnd til!! JAAA jeg er så klar.. men vi får se, tror ikke alle syntes det er like gøy, men men!
JEG ELSKER NY!!

1 kommentar:

  1. Grip sjansen!! :-)
    Det er nå du har muligheten!! Alle hjemme er jo her når du kommer hjem uansett, om det er i juni, desember eller neste år!! :-)
    Savner deg masse!! Men kommer snart på besøk!!

    SvarSlett