Min bloggliste

torsdag 4. mars 2010

SHOPPINGSKVELD SOM ENDTE I TRAGEDIE!!

JA jeg og ingrid tok oss en tur ut for å oppleve new yorks shopping steder.. Ja og det er nok av de her, men i dag valgte vi forever 21. utrolig festlig butikk, med mye folk og artig musikk.. Eller folk er gale der, løper rundt for å sikkre seg godbitene!!
Det er en del kule ting der, men man må lete litt og vite litt hva man skal ha!



Her er noe av det jeg kom hjem med da!! utrolig fine jakker!! Elsker de!




Etter vi hadde tatt subwayen til
42 gate måtte vi løpe til bussen, og da skjedde det tragiske.. Jeg løper over veien og der faller jeg, jeg sklir bortover veien og nesten inn i en stolpe. Eneste det som går gjennom hodet mitt er, ååååå nei går det bra med jakken!?? Jeg hadde på meg den elskede rosa moncler jakken min, og ja det gikk bra med den!! takk gud for det assa!!





Men kneet mitt ser ikke så bra ut nå! Litt kjipt med enda et arr på neet! Men sånn er dette hardet livet som vi lever i new york!! men alt i alt må jeg le litt av dette her!!
JA her kan dere se hva som skjer når man skal rekke en buss!! NEINEINEI!!!

Men alt i alt så er det jo helg nå, utrolig deilig så
ha en fin fredag, JIPPI gå ut og nyt dagen!! det skal jeg!

LOVE FROM NEW YORK!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar